sponsorzy podróży, więcej o sponsorach

Blog, marketing

wróć do listy notatek

№34. Reklamowe pocztówki w hotelach

2009-10-30
Każdy gość, zatrzymujący się w hotelu dostaje u portiera pocztówkę (lub kilka) z widokiem na miasto (oczywiście z reklamą hotelu). Klient jest informowany o tym, że po podpisaniu pocztówki wystarczy zostawić ją na dole w recepcji. Pracownicy sami dokleją znaczek i wyślą ja pod podany adres.

Co ma hotel z tego? Bazę adresową potencjalnych klientów, przede wszystkim. Można w późniejszym czasie wysłać ofertę na adres, który już jest w bazie danych. Oraz oczywiste: gustowną pocztówkę z widokiem na miasto wraz z reklamą hotelu.

Skomentuj notatkę (komentarzy: 1)

Imię
Komentarz
Kontrola
człowieczeństwa
Ile wynesie: jeden plus cztery? (wpisz liczbę)
 

Komentarze

1 Jacek | 2009-10-30 13:41
Sasza to już dawno funkcjonuje w wielu Hotelach. W Polsce również.

Plan podróży

Kalendarz najbliższych wyjazdów.
teraz
Szwecja. Sztokholm

«Polscy posłowie a internet»

Raport z badań.

Jestem autorem raportu o stronach internetowych polskich posłów. Skrót z niego został opublikowany w Newsweek Polska nr 25/2009, oraz na początku lipca w podlaskiej prasie lokalnej (Kurier Poranny, Teraz Białystok).

ściągnij raport
(pdf, 620 Kb)