sponsorzy podróży, więcej o sponsorach

Blog, marketing

wróć do listy notatek

№22. Pracownik miesiąca

2009-09-01
W ZSSR kult dobrego pracownika był wyprowadzony do potęgi. W każdej miejscowości w centrum była wielka tablica, na której widniały mętne zdjęcia the Best pracowników regionu. Tak zwanych przodowników produkcji przemysłowej i handlu.

Kapitalizm okazał się bardziej oszczędny w tej dziedzinie. Przedsiębiorstwa nie inwestowały w tą intrygującą metodę motywacji pracowników oddając przewagę finansowym czynnikom. Ma to sporo racji w sobie. Pieniądze zawsze byli i będą bardzo mocnym motywatorem działania człowieka.

Ale... Jak kiedyś powiedział Łysiak, nie ma ludzi odpornych na pochlebstwo. Każdy w większej lub mniejszej mierzę «płynie», słysząc pozytywne opinie skierowane w swój adres. Dlatego, na przykład, w Mc’Donalds zawsze jest wyróżniany pracownik miesiąca, oraz jego zdjęcie spogląda misiakowatym, ciepłym wzrokiem na produkt własnej pracy.

Wprowadzenia pojęcia «pracownik miesiąca» w średnich i większych firmach wpływa pozytywnie na motywację. Pracodawcy to nic nie kosztuje. Warto przemyśleć.

Skomentuj notatkę (komentarzy: 0)

Imię
Komentarz
Kontrola
człowieczeństwa
Ile wynesie: trzy plus dwa? (wpisz liczbę)
 

Komentarze

Brak komentarzy. Bądź pierwszym!