sponsorzy podróży, więcej o sponsorach

Blog, marketing

wróć do listy notatek

Pomysłowe podejście do poszukiwania pracy

2010-05-26
Nie mogę o tym nie napisać.

Pewien facet (Jonathan Volk) szukał pracy w New Yorku. Najlepiej w agencji reklamowej, a jeszcze lepiej — w jednej z pięciu najlepszych agencji na rynku. Dlatego sprawdził imiona i nazwiska dyrektorów tych agencji. Następnie wykupił link sponsorowany w Google AdWords, wydając na to zaledwie 6$.

Reklama, którą kupił, miała się pokazywać przy wpisaniu nazwisk dyrektorów w wyszukiwarce google. W treści reklamy mówił o tym, że szuka pracy. To wszystko.

Jonathan liczył na to, że dyrektorzy czas od czasu szukają informacji o sobie w google. I się nie pomylił. Cztery z nich zaprosili go na rozmowę kwalifikacyjną. Dostał dwie propozycję o pracę. I pracuję teraz w znanej agencji reklamowej.

To jest niesamowite.


Skomentuj notatkę (komentarzy: 1)

Imię
Komentarz
Kontrola
człowieczeństwa
Ile wynesie: dwa plus dwa? (wpisz liczbę)
 

Komentarze

1 Paweł R | 2010-05-26 21:07
Świetne!