sponsorzy podróży, więcej o sponsorach

Blog, marketing

wróć do listy notatek

№15. Poczta pantoflowa za jedno jabłko

2009-08-05
10 lat temu, kupując jabłka na bazarze w Mińsku, dostawałem dokładnie tyle, ile prosiłem. Często ich waga była oczywiście odrobinę większa, musiałem więc dopłacić parę groszy za tą delikatną nadwagę. Przyjechałem później do Polski i kupując jabłka tutaj, prawie zawsze dostawałem odrobinę więcej niż prosiłem. Sprzedawca jednak prosił o opłatę dokładnie za 1 kg.

Byłem bardzo zaskoczony na początku. Dostaje więcej, ale nie dopłacam? Przecież sprzedawca traci na tym. Dopiero później zrozumiałem «drugie dno» — jak mówi jeden mój kolega.

Dużo obiecywać, ale jeszcze więcej zrobić — jest najlepszą metodą, żeby twoi klienci zaczęli mówić o tobie.

Najważniejszym jest właśnie zadowolić klienta jeszcze odrobinę więcej. Dołożyć za darmo jedno jabłko, zrobić coś szybciej niż było dogadane, jakaś drobnostka gratis, drobny gest. Procentuje niesamowicie.

Skomentuj notatkę (komentarzy: 2)

Imię
Komentarz
Kontrola
człowieczeństwa
Ile wynesie: dwa plus dwa? (wpisz liczbę)
 

Komentarze

2 mistyk | 2009-08-06 12:14
Święte słowa.
Przetestowałem w praktyce i potwierdzam, ze tak jest naprawde.
1 Jack | 2009-08-05 22:27
Bardzo dobry wpis. Oby tak dalej. !!!
Gratulacje autorowi za tak dopry pomysł na stronę.