sponsorzy podróży, więcej o sponsorach

Blog, marketing

wróć do listy notatek

№47. Marketingowe smaczki

2010-04-23
Właściwie cały ten post «należy» do mojego kolegi Pawła. Jednak całkowicie się podpisuję pod każdym jego słowem. Dzięki za info, Pawle.
-------------------------------------------------—
Pierwsza niespodzianka to oznaczenie miejsca konferencji (Centrum Zielna). Google w wyjątkowy sposób daje do zrozumienia wszystkim uczestnikom, że stoją przed właściwym budynkiem :). Stosują całkiem realny, kilkumetrowy znacznik, który spotyka się na GoogleMaps. Dzięki temu z dość daleka dostrzegłem wejście i poszedłem prosto do celu. Podobne instalacje znajdują się na całym świecie — kiedyś widziałem zdjęcie takiego znaczniki «wbitego» w stolik w ogródku restauracyjnym. Bardzo oryginalna reklama knajpki.

Kilkadziesiąt metrów dalej (obok stacji Metra Świętokrzyska) natknąłem się na ambientową instalację reklamującą film 2012. Napis na głazie mówi «2012 już na DVD i Blu-Ray». Świetna promocja i dodatkowo urozmaicenie krajobrazu miasta.

Skomentuj notatkę (komentarzy: 1)

Imię
Komentarz
Kontrola
człowieczeństwa
Ile wynesie: cztery plus trzy? (wpisz liczbę)
 

Komentarze

1 JB | 2010-05-02 11:59
hehe dobre... :)
Polecam Naomi Klein «No logo» na poczatek http://pl.wikipedia.org/wiki/Naomi_Klein gdzie autorka opisuje jak wlasnie MARKETING zwlaszcza ten korporacyjny wchodzi do naszego zycia, godne polecenia.

Plan podróży

Kalendarz najbliższych wyjazdów.
teraz
Szwecja. Sztokholm

«Polscy posłowie a internet»

Raport z badań.

Jestem autorem raportu o stronach internetowych polskich posłów. Skrót z niego został opublikowany w Newsweek Polska nr 25/2009, oraz na początku lipca w podlaskiej prasie lokalnej (Kurier Poranny, Teraz Białystok).

ściągnij raport
(pdf, 620 Kb)