sponsorzy podróży, więcej o sponsorach

Blog, marketing

wróć do listy notatek

№8. Przepraszam, ale kierownik właśnie rozmawia z klientem

2009-07-24
Pomysł ten doskonałe usprawni pracę osoby, zajmującą się wyceną różnych usług przez telefon (catering, fryzjer, prawnik...)

Sytuacja: dzwoni do nas klient, pyta o koszt usługi. Oczywiście, dla dokładnej wyceny potrzebujemy więcej szczegółów: ilość dań, napoje; na kiedy potrzebna fryzura, kolor włosów itp. Zapisujemy te dane i później mówimy, że kierownik właśnie rozmawia z klientem przez inny telefon. Prosimy klienta zostawić kontakt do siebie z zapewnieniem, że za chwilę kierownik oddzwoni.

Po krótkim czasie ktoś od nas oddzwania i podaję cenę. Taki, a nie inny przebieg sprawy daje nam potrzebę klienta oraz kontakt do niego. Więc, jeżeli nie skorzysta on w najbliższym czasie z naszych usług — zawsze możemy zadzwonić ponownie i powiedzieć, że mamy nową ofertę itd. To daje szanse na kontynuację walki o klienta.

Skomentuj notatkę (komentarzy: 0)

Imię
Komentarz
Kontrola
człowieczeństwa
Ile wynesie: cztery plus dwa? (wpisz liczbę)
 

Komentarze

Brak komentarzy. Bądź pierwszym!