sponsorzy podróży, więcej o sponsorach

Blog, marketing

wróć do listy notatek

№35. Dzwońcie do nas

2009-11-04
Od teraz we wszystkich swoich projektach będę pisał zamiast
«tel: NNN-NNN-NNN»
«dzwońcie do nas: NNN-NNN-NNN».

To zadziwiające, jak najprostsze metody wpływają na decyzji klientów. «Dzwońcie do nas» jest z tej samej dziedziny co i ceny typu 14,99 zł. Każdy wie, że to jest 15 zł, ale psychologia i tak robi swoje i cena wydaje się jednak mniejsza niż 15 zł.

Nawoływanie do podjęcia akcji również działa na podświadomość. Pierwszy kontakt dla wielu ludzi jest pewnym wyzwaniem. Wystarczy popatrzeć jak wielu boi się podejść i porozmawiać z osobą, która się podoba. «Dzwońcie do nas» przełamuję tą pierwszą barierę. Wprost mówi: «nie zastanawiaj się; nie myśl, czy wypada, czy nie wypada — tylko dzwoń!»

Oczywiście, nie twierdzę, że każdy od razu sięgnie po telefon. To jest absurd. Chodzi tylko o bardzo mały, pozytywny ruch marketingowy.

Skomentuj notatkę (komentarzy: 1)

Imię
Komentarz
Kontrola
człowieczeństwa
Ile wynesie: jeden plus cztery? (wpisz liczbę)
 

Komentarze

1 Kajetan | 2009-11-05 00:29
"Dzwoncie do nas" to sie nadaje na bilboard. Na wszelkich broszurkach, ktore zglaszaja sie do pojedynczego klienta pownno byc "Zadzwon do nas". Albo jeszcze lepiej "zadzwon do mnie".

Tu w Szwecji widac czasem takie wlasnie chwyty. Na reklame jest pokazany jakis konkretny pracownik firmy, podpisany z imienia i z tekstem "zadzwon do mnie w sprawie..." np ubezpieczenia. To wzbudza zaufanie tak jak avatary na forum :)

Plan podróży

Kalendarz najbliższych wyjazdów.
teraz
Szwecja. Sztokholm

«Polscy posłowie a internet»

Raport z badań.

Jestem autorem raportu o stronach internetowych polskich posłów. Skrót z niego został opublikowany w Newsweek Polska nr 25/2009, oraz na początku lipca w podlaskiej prasie lokalnej (Kurier Poranny, Teraz Białystok).

ściągnij raport
(pdf, 620 Kb)