sponsorzy podróży, więcej o sponsorach

Blog, marketing

wróć do listy notatek

№29. Dodatkowa bułeczka zwiększa sprzedaż

2009-10-05
Przy wejściu do metra w Stockholmie zwróciłem uwagę na pewien plakat reklamowy. Przedstawia on kubek z gorącą kawą oraz 2 francuskie bułeczki obok. Bułeczki są różne — to jest istotne. Napis głosi: «Kup zestaw na śniadanie — tylko 20 kron». Ciekawostką tego jest to, iż ów zestaw składa się z kawy i jednej z bułeczek (do wyboru), a nie dwie, jak przedstawia plakat.

Chwyt marketingowy balansujący na granicy z oszustwem, ale jest skuteczny.

Skomentuj notatkę (komentarzy: 0)

Imię
Komentarz
Kontrola
człowieczeństwa
Ile wynesie: cztery plus cztery? (wpisz liczbę)
 

Komentarze

Brak komentarzy. Bądź pierwszym!