sponsorzy podróży, więcej o sponsorach

Blog, marketing

wróć do listy notatek

№32. A+B=Zysk

2009-10-20
A może tak — zrobić akcję? Na przykład, zacząć sprzedawać na CPN-ach snikersy razem z małą butelką koli? Albo worek ziemniaków połączyć z przyprawą? Czy też kartridż do drukarki z papierem? Książkę z małą podróżną latareczką? Rybę z cytryną? Prawdopodobnie w komplecie cena pojedynczej sztuki jest korzystniejsza niż oddzielnie, ale to nie jest warunek konieczny. Obroty rosną, klient — szczęśliwszy.

Kurde, jest to stara jak świat metoda, którą trzeba gwałcić, wykorzystywać, macać, przewracać, obracać oraz cisnąć bez przerwy. W każdym biznesie można i należy znaleźć swoje połączenie.

Skomentuj notatkę (komentarzy: 3)

Imię
Komentarz
Kontrola
człowieczeństwa
Ile wynesie: jeden plus trzy? (wpisz liczbę)
 

Komentarze

3 Darek | 2009-10-21 18:35
sprzedawac Linuxa z Pingwinem
2 AC | 2009-10-21 09:54
Sprzedaż reklamy do wydania papierowego i online stanowi de facto to samo. Może nie to samo, co ten sam produkt. Uważam, że łączyć należy różne. Może reklama w gazecie + druk ulotek/wizytówek? Lub baner online + rejestracja w N katalogach internetowych (pozycjonowanie)?
1 Krzysztof | 2009-10-21 09:26
Np sprzzedaż reklamy do gazety i do wydania online.

Plan podróży

Kalendarz najbliższych wyjazdów.
teraz
Szwecja. Sztokholm

«Polscy posłowie a internet»

Raport z badań.

Jestem autorem raportu o stronach internetowych polskich posłów. Skrót z niego został opublikowany w Newsweek Polska nr 25/2009, oraz na początku lipca w podlaskiej prasie lokalnej (Kurier Poranny, Teraz Białystok).

ściągnij raport
(pdf, 620 Kb)