Zajmuję się marketingiem, ale jestem Białorusinem i mam możliwość zamieszkania w Polsce.
Jestem Białorusinem mieszkającym w Polsce. Mam możliwość pracować na co dzień jako profesjonalista i otrzymywać za to wynagrodzenie. Chociaż wiąże się to z wieloma trudnościami, warto, ponieważ kocham swój kraj i mam tam wielu przyjaciół.
Jestem Białorusinem i na co dzień zajmuję się marketingiem. Nazywam się Edi i cieszę się, że w końcu mam okazję podzielić się z Wami moją historią.
Kiedy byłam dzieckiem, moi rodzice dali mi radę, że powinnam uczyć się angielskiego, ponieważ mieszkaliśmy w kraju anglojęzycznym i od wielu lat rozmawialiśmy z ludźmi z tego kraju.
Z biegiem czasu szybko zdałem sobie sprawę, że zmiana języka nie jest taka łatwa z powodu różnych środowisk kulturowych i założeń. Dodatkowo bycie dwujęzycznym dało mi więcej możliwości w szkole, co pomogło mi dalej rozwijać karierę, gdy miałam 18 lat.
Uwielbiam teraz pracować w marketingu, ponieważ przyniosła wiele możliwości, które wcześniej nie były oferowane. Jednak moje życie balansuje między biznesem, studiami i hobby, jak trenowanie drużyn klubów piłkarskich w studenckiej drużynie UW – Warszawa United FC.
Białoruś jest postrzegana jako kraj, który nie jest oficjalnie oceniany, ale stale zyskuje na popularności. Jednym z powodów, dla których ludzie odwiedzają Białoruś, jest obfitość świeżego powietrza i czystych rzek.
Życie w Polsce może być trudne, ponieważ kraj ten ma słaby system opieki zdrowotnej i niski poziom życia. Charakteryzuje się również wysokim poziomem korupcji i niskim standardem życia.
Zaletą życia w Polsce jest to, że jest pięknie i jest mnóstwo atrakcji turystycznych, w tym wiele zamków i pałaców, kilka wspaniałych muzeów, wydarzeń kulturalnych, rezerwatów przyrody z mnóstwem możliwości uprawiania turystyki pieszej i biwakowania, a także dobrego jedzenia.
Urodziłem się na Białorusi, ale zawsze mieszkałem w Polsce. Jestem mężatką, mój mąż jest obywatelem Polski i mamy małe dziecko. Przed przystąpieniem Białorusi do UE nie było żadnego ruchu, który ułatwiłby obywatelom Białorusi mieszkającym za granicą uzyskanie obywatelstwa – na przykład prawa do głosowania lub możliwości powrotu do domu.
Mieszkam w małym, liczącym około 16 000 mieszkańców miasteczku Białymstoku w województwie podlaskim. Nie jest tak daleko od Warszawy i można dojechać samolotem lub pociągiem w ciągu 2 godzin podróży. Dużo się tu dzieje – codziennie otwieranie sztuki, wydarzenia, koncerty muzyki na żywo – wszystko to, czego nie ma w Polsce nie tylko ze względu na barierę językową, ale także z powodu braku wielkich miast ze wszystkim, czego można by się spodziewać.
Warto również wspomnieć, że wszyscy mieszkańcy Białegostoku są dwujęzyczni (polscy i białoruscy), co pozwala nam silniej wyrażać naszą tożsamość.
Urodziłem się na Białorusi, do Polski przyjechałem dwa lata temu. Jestem specjalistą ds. marketingu, co oznacza, że pracuję w oparciu o badania, analizy i opracowanie strategii marketingowej.
Ciągle uczę się więcej w tej dziedzinie, ale do tej pory miałem wiele okazji do pracy przy ciekawych projektach z wielu różnych branż. Moja praca skupia się głównie na marketingu cyfrowym – kampaniach reklamowych w mediach społecznościowych i Google adwords.
Zauważyłem, że istnieje ogromna różnica między kulturą białoruską i polską, jeśli chodzi o czas pracy. W kulturze białoruskiej ludzie są znacznie bardziej zrelaksowani w porównaniu z polską – dużo łatwiej znajdują pracę, jeśli śpią mniej godzin niż powinni lub nie do końca rozumieją, dlaczego trzeba wstawać o szóstej rano, jeśli nic nie robisz sport lub ćwiczenia w ciągu dnia. Wierzą też, że brak kawy to najgorsza rzecz, jaka może im się przydarzyć!
Jestem Białorusinem i na co dzień zajmuję się marketingiem. Trudno mi było znaleźć swoje miejsce w polskim społeczeństwie, ale jako mieszkaniec Polski udało mi się.
Jestem zapalonym uczniem, więc nie było mi trudno nauczyć się języka pisanego, jednak okazało się, że poznawanie polskiej kultury i obyczajów jest trudniejsze. Ludzie często nie biorą pod uwagę twojego czasu lub uwagi, kiedy próbujesz z nimi porozmawiać, dlatego bardzo ważne jest, abyś wiedział, ile coś jest warte, zanim się zgodzisz i zaczniesz o tym mówić.
Pracuję w [nazwa firmy], gdzie oferujemy usługi wsparcia e-commerce za pośrednictwem sieci społecznościowych, takich jak Facebook i Instagram, pomagając klientom zwiększyć sprzedaż na tych platformach.